Середа (29.04.2020р)
1) Математика
Тема: " Ділення трицифрових чисел на двоцифрові"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=C-_R2sRmwRs&t=229s
1. Переглянути відеоматеріал.
2. Уважно розглянути 987, 990, 991
3. Вивчити правило с.157
4. Виконати письмово 988, 992, 995
2) Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=kSJdPaxOdUo
3) Літературне читання
Тема: " Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка"
Тема: " Ділення трицифрових чисел на двоцифрові"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=C-_R2sRmwRs&t=229s
1. Переглянути відеоматеріал.
2. Уважно розглянути 987, 990, 991
3. Вивчити правило с.157
4. Виконати письмово 988, 992, 995
2) Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=kSJdPaxOdUo
3) Літературне читання
Тема: " Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка"
1. Гра „Пройди лабіринт — прочитай слова”.
— Пригадайте, що ви знаєте про цю людину.
— Які твори письменника читали?
2. Гра „Складіть і поясніть”.
— Багато прислів'їв, приказок і висловів з творів В. Сухомлинського стали крилатими. Відновіть їх і поясніть значення.
Гарні не красиві слова,
|
не було б краси.
|
Якби все на світі було однакове,
|
своя співуча пір'їна.
|
Рана від слова заживає, проте
|
а красиві діла.
|
До сяючої вершини
|
слід глибокий зостається.
|
У кожної людини є
|
веде кам'яна стежина.
|
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Ми прийшли у світ, щоб жити
всі на просторі земнім,
щоб сміятись і радіти
у довкіллі чарівнім.
Це життя, це справжня казка!
Ллється музика і сміх.
Ти ж (запам'ятай, будь ласка)
неповторний серед всіх!
— Ай справді, на цілій планеті нема таких хлопчиків і таких дівчаток, як ви. Є мільйони інших хлопчиків і дівчаток, але саме такого, як кожен з вас, нема ніде. Навіть коли є близнята, зовні дуже схожі одне на одного, то однаково у кожного своє життя, свої погляди, відчуття, свій характер, свої здібності. Хтось гарно співає, хтось — швидко і правильно розв'язує задачі, працює на комп'ютері. Хтось майстерно вишиває, а хтось — уміє доглядати тварин... І кожен по-своєму пройде життєвий шлях. Але людина не завжди цінує свою унікальність, не завжди знає свої здібності й можливості, розпізнає і розвиває їх. Саме на такі роздуми хочуть наштовхнути вас твори цього розділу. І першим з них є казка В. Сухомлинського „Співуча пір'їнка”.
4. Опрацювання казки В. Сухомлинського „Співуча пір'їнка”.
Читання „пірамідок” слів
птах
|
дай
|
струнá
|
побíг
|
Сергíйко
|
Стрéпет
|
дивовúжний
|
малéнький
|
настрóюється
|
захотíлося
|
— Прочитайте найкоротше і найдовше слова; усі іменники; дієслова.
Читання твору.
УСНО виконати тестування
1. Цей твір є ...
а) оповіданням;
б) казкою.
2. Стрепет — це ...
а) дивовижний птах;
б) хлопчик.
3. Стрепет співає ...
а) крилом;
б) дзьобом.
4. Якось Стрепет загубив ...
а) голос;
б) співучу пір'їнку.
5. Співучу пір'їнку Стрепета знайшов ...
а) маленький Сергійко;
б) дядько Сергій.
6. Чоловік згадував Стрепета і думав ...
а) „У кожної людини є своя співуча пір'їнка”;
б) „Нещасливий той, у кого є співуча пір'їнка”.
Прослухати твір за посиланням повторно
УСНО дайвідповіді на запитання.
— Чому Стрепет — дивовижний птах?
— Як Стрепет співає?
— Прочитайте, з чим порівнюється його спів.
— Яке трапилося лихо?
— Хто знайшов пір'їнку? Як Стрепет знайшов свою пір'їнку?
— Прочитайте, про що птах просив Сергійка.
— Який висновок для себе зробив уже дорослий чоловік? Доведіть словами твору.
— Як ви зрозуміли ці слова?
— Про що примусила задуматися ця казка?
— Якою може бути ця співуча пір'їнка? Які співучі пір'їнки є у твоїх однокласників? Чи знайшли її у себе?
Прочитати оповідання с.174 - 175
Намалювати ілюстрацію до твору.
4) Я у світі
Тема: " Українці, які вдосконалили світ"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
Коментарі
Дописати коментар