Середа (22.04.2020р)

1) Математика
Тема: "Узагальнення та систематизація знань учнів"

Виконати письмово роботу в зошиті
1. Розв’яжи задачу.
      Першого дня зібрали 960 кг картоплі, а другого –  320 кг картоплі. В перший день картоплі вийшло на 8 мішків більше. Скільки мішків картоплі зібрали першого і другого дня
2. Виконай обчислення
3098 • 75 – 7380 : 30
Приклади виконувати в стовпчик.
3. Виконай перетворення
4кг 35г = … г                 3дм 5см = … см
4. Розв’яжи рівняння
х : 306 = 1437
5. Побудуй прямокутник, довжина  якого 7 см, а ширина –  на 4 см менша. Обчисли його периметр і площу.
6. Порівняй
40 600 м       406 км
15 800 кг      1580 т

120 хв           3 год

2) Фізична культура

3) Літературне читання
Тема: "Всеволод Нестайко. "Із сміхом треба бути обережним...". Галина Малик "Мавпинні іменини"


1.  Гра „Складіть слова”.
— З'єднайте склади І і II колонок, щоб утворилося слово.
— Які слова, серед утворених, синоніми?
2.Повідомлення теми і мети уроку.
— Ви смієтеся над чимось, а ваш друг — ні. Ваш тато сміється, а ви ні. Чому? Гумор — це те, що змушує сміятися, чи це щось інше?
Письменники, лікарі, психологи написали безліч книг на цю тему, але досі немає єдиної, загальноприйнятої точки зору на цей рахунок. Але ми точно знаємо, що певні речі завжди змушують людей сміятися, тому ми можемо, принаймні, визначити деякі види гумору. Так, нас змушує сміятися чиясь дотепність. Ми вважаємо, що це сказано з гумором. Сюрпризи теж змушують нас сміятися, радіти. Несподіванка призводить до такого ж результату. Потрапивши носом в пиріг або ступивши в кошик для брудної білизни, людина потрапляє в комічну ситуацію, і ми сміємося. Насмішити може і гра слів, наприклад каламбури.
Ми знаходимо смішними пародії. Людина, яка добре наслідує іншу, смішить нас. Коли ми чуємо голос пародиста, ми сміємося. Це може бути ціле шоу чи п'єса, створені в жанрі пародії на певних людей, яких ми знаємо.
Сьогодні ми прочитаємо роздуми про гумор і сміх українського дитячого письменника Всеволода Нестайка.
3.Опрацювання оповідання В. Нестайка „Із сміхом треба бути обережним.
1) Прочитайте оповідання вголос
— Коли сміятися веселіше?
2) Словникова робота.
3) УСНО дай відповіді на запитання
— Як людина сумує чи тужить?
— Чому гумор, сміх — це справа колективна?
— Чому, на думку автора, потрібно бути завжди з людьми?
— Прочитайте, як автор пропонує ставитися до людей.
— Від чого застерігає письменник?
— Над ким можна сміятися скільки завгодно?
— Коли своїм гумором чи сміхом можна нанести шкоду іншому?
4 Опрацювання вірша Г. Малик „Мавпині іменини”.
1) Виразне читання вірша
— Що святкувала мавпа?
2) Словникова робота.
Читання слів, поданих аналітико-синтетичним способом.

3. Самостійне мовчазне читання вірша. УСНО дай відповіді на запитання
— Як мапа готувалася до зустрічі з гостями?
— Прочитайте, як себе вели гості, що прийшли.
— Хто прийшов привітати Мавпу з днем народження?
— Прочитайте, як господиня прокоментувала кожен подарунок.
— Як вчинили гості? Чому не залишилося на іменинах ні душі?

Виразно читати с. 170 - 172

4) Я у світі
Тема: " Україна і світ"

https://www.youtube.com/watch?v=k4tIVUg1EWU

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вівторок ( 14.04.2020р)

Четвер (21.05.2020р)