Вівторок ( 14.04.2020р)

1) Літературне читання 
Тема: "Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"


ВІДЕОМАТЕРІАЛ до уроку

II. Опрацювання твору В. Сухомлинського „Не загубив, а знайшов”.

1. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Словникова робота.
а) Читання „пірамідок” слів.
син
каже
іди
легко
вчинив
лопата
вернувся
відміряй
останню
неспокійно
трудитися
наприкінці
перевернути
найдорожча
дванадцять

б) Тлумачення малозрозумілих слів. УСНО
— Виберіть пояснення до кожного слова і поставте у кружечках відповідні цифри.
Попервах —
О
знайти спосіб виконання якоїсь дії
Руку набив —
О
матеріальні втрати.
Приловчився —
О
спочатку.
Збиток —
О
навчився.
2. Читання оповідання комбінованим способом.УСНО
— Скільки років було синові?
— Прочитайте, що доручив батько сину.
— Чи легко йому було копати ділянку? Доведіть словами твору.
— Чому на душі у сина було неспокійно?
— Чому батько не сварив сина?
— У яких реченнях висловлено головну думку оповідання? Прочитайте їх.
— Поясніть, як ви розумієте ці слова.

Завдання:
1) Прочитати оповідання с.159
2) УСНО дай відповіді на питання
— Що ви зрозуміли з цього оповідання?
— Поміркуйте, чого автор вас навчає.

2) Математика
Тема: "Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач"

ВІДЕОМАТЕРІАЛ

Виконувати завдання паралельно з відеоматеріалом (1)
Завдання:
1) Усно виконати 911, 915, 918
2) Письмово виконати 913,  914, 916.

3) Українська мова
Тема: "Повторення вивченого про дієслово"

1. Вправа «Інтерв’ю». УСНО
— Яку частину мови ви вивчаєте? 
— Як називається початкова форма дієслова? 
— На які питання відповідає неозначена форма дієслова?
— Які часові форми дієслова ви знаєте? 
— Як змінюються дієслова минулого часу? теперішнього? майбутнього?
— Коли можна визначити рід дієслова? 
— Яким членом речення найчастіше є дієслово? 
2. Робота з прислів’ями (за вправою 319).
а) Читання прислів’їв і пояснення їх змісту.
б) Списування прислів’їв, розкриваючи дужки.
Не з дієсловами завжди пишеться окремо
3. Повторення про дієслово як частину мови (за вправою 320).
а) Читання вірша, визначення його головної думки.
б) Визначення дієслів у вірші. 
в) Розбір одного з дієслів вірша теперішнього часу (на вибір) як частини мови за поданою схемою. УСНО
4. Робота над реченнями (вправа 321).
— Прочитайте речення, з’ясуйте значення невідомих слів.
— Підкресліть в них головні члени.
— Прокоментуйте, якими частинами мови виражено головні члени речення.

Завдання: 
1) Усно виконати вправу 320
2) Письмово виконати 319, 321, 322

4) Природознавство
Тема: " Природні зони України. Карта природних зон"

ВІДЕОМАТЕРІАЛ

Завдання:
1) Переглянути відеоматеріал до уроку.
2) Прочитати у підручнику с. 132 - 134
3) Усно дати відповідь на запитання с.134
4) Вивчити висновки

5) Образотворче мистецтво
Тема:  "Краса рідного краю. Види пейзажів"

ВІДЕОМАТЕРІАЛ

Завдання:
1) Переглянути відеоматеріал
2) Намалювати один з  видів пейзажу.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

П'ятниця ( 17.04.2020р)

П'ятниця (10.04.2020р)

Середа ( 25.03.2020р)