Вівторок ( 14.04.2020р)
1) Літературне читання
Тема: "Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
Тема: "Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ до уроку
II. Опрацювання твору В. Сухомлинського „Не загубив, а знайшов”.
1. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Словникова робота.
а) Читання „пірамідок” слів.
син
|
каже
|
іди
|
легко
|
вчинив
|
лопата
|
вернувся
|
відміряй
|
останню
|
неспокійно
|
трудитися
|
наприкінці
|
перевернути
|
найдорожча
|
дванадцять
|
б) Тлумачення малозрозумілих слів. УСНО
— Виберіть пояснення до кожного слова і поставте у кружечках відповідні цифри.
Попервах —
|
О
|
знайти спосіб виконання якоїсь дії
|
Руку набив —
|
О
|
матеріальні втрати.
|
Приловчився —
|
О
|
спочатку.
|
Збиток —
|
О
|
навчився.
|
2. Читання оповідання комбінованим способом.УСНО
— Скільки років було синові?
— Прочитайте, що доручив батько сину.
— Чи легко йому було копати ділянку? Доведіть словами твору.
— Чому на душі у сина було неспокійно?
— Чому батько не сварив сина?
— У яких реченнях висловлено головну думку оповідання? Прочитайте їх.
— Поясніть, як ви розумієте ці слова.
Завдання:
1) Прочитати оповідання с.159
2) УСНО дай відповіді на питання
— Що ви зрозуміли з цього оповідання?
— Поміркуйте, чого автор вас навчає.
2) Математика
Тема: "Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв'язування задач"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
Виконувати завдання паралельно з відеоматеріалом (1)
Завдання:
1) Усно виконати 911, 915, 918
2) Письмово виконати 913, 914, 916.
3) Українська мова
Тема: "Повторення вивченого про дієслово"
1. Вправа «Інтерв’ю». УСНО
— Яку частину мови ви вивчаєте?
— Як називається початкова форма дієслова?
— На які питання відповідає неозначена форма дієслова?
— Які часові форми дієслова ви знаєте?
— Як змінюються дієслова минулого часу? теперішнього? майбутнього?
— Коли можна визначити рід дієслова?
— Яким членом речення найчастіше є дієслово?
2. Робота з прислів’ями (за вправою 319).
а) Читання прислів’їв і пояснення їх змісту.
б) Списування прислів’їв, розкриваючи дужки.
Не з дієсловами завжди пишеться окремо
3. Повторення про дієслово як частину мови (за вправою 320).
а) Читання вірша, визначення його головної думки.
б) Визначення дієслів у вірші.
в) Розбір одного з дієслів вірша теперішнього часу (на вибір) як частини мови за поданою схемою. УСНО
4. Робота над реченнями (вправа 321).
— Прочитайте речення, з’ясуйте значення невідомих слів.
— Підкресліть в них головні члени.
— Прокоментуйте, якими частинами мови виражено головні члени речення.
Завдання:
1) Усно виконати вправу 320
2) Письмово виконати 319, 321, 322
4) Природознавство
Тема: " Природні зони України. Карта природних зон"
Завдання:
1) Переглянути відеоматеріал до уроку.
2) Прочитати у підручнику с. 132 - 134
3) Усно дати відповідь на запитання с.134
4) Вивчити висновки
5) Образотворче мистецтво
Тема: "Краса рідного краю. Види пейзажів"
Завдання:
1) Переглянути відеоматеріал
2) Намалювати один з видів пейзажу.
Коментарі
Дописати коментар