Понеділок ( 13.04.2020р)

1) Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=2p46HH4mOfo

2) Математика
Тема: "Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння"

 ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=ymklOTc7D3A

Завдання: 
1) Переглянути відеоматеріал до уроку
2) Усно виконати 902, 903 (1), 907.
2) Письмово виконати 903(2), 905, 909, 910.

3) Літературне читання
Тема: Анатолій Костецький "Спішу додому"

1) Гра „Закінчіть речення” .Закінчіть  УСНО речення.
Ходжу до школи для того, щоб...
Справжній товариш той, хто...
Я спішу додому, бо...
2. Гра „Склади із розсипанки рядки віршів”.

2. Слухання вірша А. Костецького „Спішу додому”.
Слухати з (1:57) хвилини
https://www.youtube.com/watch?v=dQwiE7tuQ1U
— Від чийого імені ведеться розповідь у вірші?
— Чому хлопчик поспішав додому?
3. Словникова робота.
а) Читання слів, поданих аналітико-синтетичним способом.
4. Повторне читання вірша мовчки.
5. УСНО дати відповіді на запитання.
— Кого першого зустрів хлопчик? Що запропонував товариш?
— Доведіть, що автор ніколи не відмовляв другу.
— Що запропонував Славко?
— Доведіть словами вірша, що відмовити Славку було важко.
— Від чого ще відмовився хлопчик?
— Чому ніхто не зміг його зупинити? Прочитайте.
6. Вправи на розвиток швидкості читання.
а) Гра „Дочитай речення”.
— Знайдіть і дочитайте до кінця речення, які починаються словами: „Гайда...”, „Я мушу...”, „Спинися...”, „Та я...”, „Відмовився...”, „Дивуються...”, „Тому що...”.
б) Гра „Чи були такі речення у вірші?”. УСНО
Мені після школи каже Микола. 
Я мушу до школи швиденько іти. 
Мене зупиняє на вулиці мама. 
Спинися на хвильку, до тебе є справа. 
Скажи-но скоріш, чого так раптово до друзів спішиш? 

Завдання: 
Виразно читати вірш "Спішу додому" с.158

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

П'ятниця ( 17.04.2020р)

П'ятниця (10.04.2020р)

Середа ( 25.03.2020р)