П'ятниця (10.04.2020р)

1) Українська мова
 Тема: "Дієслова на -ся, -сь.

ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=TCI2M3jaOqs&t=23s

IАктуалізація опорних знань учнів.
Усно дати відповідь на запитання
— Яку частину мови називаємо дієсловом?
— На які питання відповідають дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу?
— Що цікавого ви знаєте про рід дієслів? 
IІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Проблемна ситуація.
— Що означають дієслова на -ся (-сь)?
— Про це ми дізнаємось з наступної вправи.
ІІІ.  Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.
1. Усне виконання вправи (вправа 315).
а) Прочитайте вірші, порівняйте  їх за змістом.
б) Поспостерігайте і порівняйте дієслова на -ся (-сь) і без -ся (-сь).
— Якого змісту набуде речення «А бабуся одягає, дідусь в чоботи взуває»,
якщо до дієслів одягає, взуває додати -ся?
Висновок. Дієслова на -ся (-сь) називають дію, спрямовану на самого виконавця (на себе), а без -ся (-сь) називають дію, спрямовану на іншу особу.
2. Виконання вправи  316.
— Прочитайте текст, доберіть заголовок.
— Випишіть з тексту дієслова на -ся.
— Визначте їхні час і число, позначте закінчення за зразком.
3. Виконання вправи 317
4. Проблемна ситуація.
Уважно прочитати і запам'ятати 
— Як правильно вимовляти і писати дієслова на -ся?
Закон письма і вимови вивчай
Написано -ться, а ти [ц' : а) вимовляй:
хто рано прокидається, зарядкою займається,
роботи не боїться,
той з двійками не знається,
від трійок відцурається
і завжди добре вчиться.
Закон письма і вимови вивчай
Написано -шся, а ти [с’ : а] вимовляй:
раненько прокидаєшся,
зарядкою займаєшся,
водою обмиваєшся,
швиденька одягаєшся,
в дорозі не спиняєшся.
Так, друже мій, ніколи
не спізнишся до школи.
5. Вивчення правила правопису і вимови -шся, -ться (с. 162), опрацювання таблички «Правильно вимовляй і пиши».

Завдання: 
1) Переглянути відеоматеріал
2) Усно виконати вправу 315
3) Письмово виконати 316, 317, 318

2) Математика 
Тема: " Ділення виду 45780 : 60 і 229600 : 700. Задачі на рух"

ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=TkHWhNT5VeA

1. Обчислити усно
Кругові приклади
240 • 4            120 : 4         300 – 60
32 • 100          30 • 90         600 – 480
2700 : 9         6400 : 8       400 • 16
3200 : 8         800 • 3         960 : 30
2400 : 4
2. Робота за підручником (с. 142)
Завдання 893 УСНО
Завдання 895,  896 РОЗГЛЯНУТИ
3. Письмове виконання Завдання 897
Письмове виконання № 898 
1) Спочатку шукаємо  швидкість автомобіля;
2) Далі потрібно дізнатися швидкість мотоцикла;
3) Даємо відповідь на питання задачі
Завдання:
1) Усно виконати кругові приклади
2) Переглянути відеоматеріал 
3) Усно виконати № 893, розглянути № 895, № 896
4) Письмово виконати 897, 898, 901


3) Музичне мистецтво
https://disosvita.blogspot.com/p/blog-page_18.html

4) Літературне читання
Тема: "Вступ до розділу "Світ дитинства у літературі. Любов Забашта. "Сказав мудрець...". Анатолій Костецький "Мрія"

I. Прочитайте  тему нового розділу.
 Висловіть припущення, про що читатимете у творах з нового розділу. Згадайте, які твори цієї теми уже читали, хто їх автори.
II. Ознайомлення із життєвим та творчим шляхом А. Костецького.

ВІДЕОМАТЕРІАЛ ПРО АВТОРА
— Народився Анатолій Костецький у Києві в учительській сім'ї. Уже в п'ятирічному віці, коли старші запитували Анатолія, ким він хоче бути, хлопчик твердо й упевнено відповідав: „Письменником”. Прочитайте, як про своє дитинство згадує сам письменник.
Діти  читають статтю на с. 156. Після цього дають відповіді на запитання.
— Ким працювала мама Анатолія Костецького?
— Коли засвоїв грамоту?
— З чим пішов у п'ятий клас? Що отримав у п'ятому?
— У скільки років почав друкуватися?
— Яка зустріч стала вирішальною у долі поета? Прочитайте.
— Яких тем торкається Анатолій Костецький у своїй творчості?
IV. Опрацювання вірша А. Костецького „Мрія”.
1. Слухання вірша
— Від чийого імені ведеться розповідь у вірші?
— Хто головний герой твору?
2. Словникова робота.
іде
гуде
росте
повзе
налякався
жук
клен
Сергій
хлопчак
бджола
3. Читання вірша у підручнику с.156 - 157
— Про що мріє хлопчик?
4. Відтворення змісту за запитаннями. УСНО
— Що робив хлопчик?
— Прочитайте, про що він думав.
— Чому хлопчику потрібно стати вищим?
— Як ви думаєте, чому він не наважується захистити дівчинку?
— Прочитайте, як хлопчик хотів би звернутися до Сергія.
— Розкажіть, яким ви уявляєте хлопчика?
5. Вправи на розвиток швидкості читання.
а) Вправа на правильне інтонування речень
— Прочитайте усі окличні речення, а тоді — питальні.
б) Гра „Прочитайте речення про те,
— що бачив хлопчик, лежачи на сонечку;
— що клен росте мов у казках;
— що хлопчик хоче стати вищим;
— що хлопчик захистить дівчинку.

Завдання :
1) Переглянути відео про автора
2) Прочитати про автора у підручнику
3)Прослухати вірш 
4) Виразно читати вірш "Мрія"
5) Усно відповідати на запитання





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

П'ятниця ( 17.04.2020р)

Середа ( 25.03.2020р)