Середа (08.04.2020р)

1) Математика
Тема: "Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок дій"

ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=hgHcV7SL1ac
III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1. Робота за підручником (с. 141–142). 
Після перегляду відеоматеріалу виконати № 885
Письмово виконати № 886 (приклади виконувати в стовпчик)
Усне виконання №  887
Усно виконати № 888
x– 40 = 280         x : 40 = 280            x• 40 = 280
Повторюємо правила знаходження  невідомого компонента дій:
1) Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від'ємник.
2) Щоб знайти невідоме ділене, потрібно дільник помножити на частку.
3) Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.
Завдання:
1) Переглянути відеоматеріал 
2) Усно виконати завдання 887, 888,  890
2) Виконати письмово № 885, 886, 891, 892

2) Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw&t=96s

3) Літературне читання

1.Прочитай текст
                                                       Загублені рукавички
Товаришів у мене багато — у школі, в нашому класі й у сусідніх дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою.
Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.
Коли похолодало й випав сніг, Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м'якенькі й теплі-теплі.
Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.
Одного разу на великій перерві ми кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, забігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.
Наступної перерви майже всім класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли,
Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти....
І мене лаятимуть.... — журився я.
Після того вже й учителів мало слухали на уроках. Усе думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися.
"А що, як віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене — ліва. Якраз і буде пара!.."
Авжеж, так і зроблю — віддам свою. Тоді вдома не дізнаються, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..
Так і зробив, Наприкінці останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме дно.
Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися.
Коли я вдома виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці. Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому, подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам'ятаю, що засовував її не у свій, а в Ігорів.
Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки! Тепер усе ясно... виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..
Хапаю рукавичку й мерщій до Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену вовняну рукавичку, а в нього у руці така ж...
(За Борисом Комаром)



2. Виконай письмово  завдання в зошиті.
1. Визнач жанр твору.
А казка
Б оповідання
В легенда
2. У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?
А "Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою".
Б "Як подзвонили на урок, припинили гру, забігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці".
В "Усе думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися".
3. Яку з ознак справжньої дружби продемонстрували дійові особи твору?
А справжні друзі завжди готові прийти на допомогу
Б справжні друзі вміють слухати
В справжні друзі ніколи не змагаються
4. Які слова тексту передають переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася?
А "усе думали про загублені рукавички"
Б "як пояснити вдома, де вони (рукавички) поділися"
В "засунув тихцем рукавичку в ранець"
5. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити стосунки між хлопцями.
А "Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку"
Б "Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки!"
В "Після того вже й учителів мало слухали на уроках"
6. Яке прислів'я найточніше виражає основну думку твору?
А Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже
Б Друзі пізнаються в біді
В Дружба та братство — найбільше багатство
7. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.
___А Пошуки рукавичок.
___Б Як виручити друга?
___В Купили рукавички.
___Г Що знайшли хлопці в своїх ранцях?
___Ґ Зустріч хлопців на сходовому майданчику.
___Д Загубили по рукавичці.
8. Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями.
А комедія       ___ потай, непомітно, криючись
Б тихцем        ___школярська сумка, яку носять на спині
В ранець         ___драматичний твір з веселим, смішним сюжетом
9. Дай відповіді на запитання.
       1) Чому учні всього класу перерили в шкільному дворі увесь сніг?
       2) Вибери з тексту три найвлучніші, на твою думку, слова, які використав автор для опису рукавичок, і запиши
       3) Запропонуй власний заголовок до прочитаного твору. Запиши його.

4) Я у світі
Тема: " За скоєне відповідають перед законом" 

ВІДЕОМАТЕРІАЛ
https://www.youtube.com/watch?v=8cEZguRpeLI





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

П'ятниця ( 17.04.2020р)

П'ятниця (10.04.2020р)

Середа ( 25.03.2020р)