Четвер ( 26.03.2020р)
1) Природа
Тема: " Узагальнення по темі : "Чорне та Азовське моря"
Виконати письмово тестування
Запитання 1
Запитання 7
Тема: " Узагальнення по темі : "Чорне та Азовське моря"
Виконати письмово тестування
Береги України омивають:
1 1)Чорне і Червоне моря;
2 2)Чорне і Азовське моря;
3 3) Азовське і Охотське моря.
Запитання 2
Україна є справжньою морською державою,
тому що:
1 1) тут живуть одні моряки;
2 2) в кожному місті і селі є море;
3)її береги омивають Чорне і Азовське моря.
Запитання 3
Чорне море перебуває відразу в двох
частинах світу:
1 1) на півночі та на півдні;
2 2) у Європі та Азії;
3 3) на заході та сході.
Запитання 4
Азовське море з Чорним сполучається
через:
1 1)Керченську протоку;
2 2) Берингову протоку;
3 3) протоку Дрейка;
4 4) Магелланову протоку.
Запитання 5
З усіх морів Азовське море:
1 1) найближче до океану;
2 2) найвіддаленіше від океану;
3 3) найбільше;
4 4) найглибше.
Запитання 6
Хамса, кефаль, бичок, камбала – це:
1 1) водорості;
2 2) молюски;
3 3) риби;
4 4) дельфіни.
Катран – це:
1 1) величезна морська акула, яка небезпечна
для людини;
2 2) акула до 2 м, яка безпечна для людини;
3 3) дельфін.
Запитання 8
Білобочка, афаліна, азовка-пихтун – це:
1 1) дельфіни;
2 2) молюски;
3 3) риби;
4 4) водорості.
Запитання 9
Одеса, Миколаїв, Маріуполь, Севастополь,
Керч – це:
1 1) найменші міста-порти України;
2 2) найбільші міста-порти України;
3 3) найбільші аеропорти світу.
Запитання 10
Життя в Чорному морі зосереджене у:
1 1) верхніх шарах води;
2 2) середніх шарах води;
3 3) нижніх шарах води.
2) Українська мова
Тема: "Правопис особових закінчень дієслів 1 - ї особи "
I. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
4) Трудове навчання
Виготовлення великоднього сувеніру.
https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про закінчення дієслів у 1-й особі однини і множини, будете вчитися розпізнавати форму 1-ї особи дієслів.
ІІ. Сприймання і осмислення учнями нового матеріалу.
1. Вправа-дослідження (вправа 299).
Діти спостерігають за закінченнями дієслів у першій особі. Порівнюють їх у теперішньому і майбутньому часі, в однині та множині. Висновок підтверджують правилом на с. 153.
2. Вивчення правила (с. 153).
Звернути увагу на пораду авторів після правила.
5. Колективне виконання вправи 300.
а) Читання вірша, з’ясування значень невідомих слів, рубрика «Слово про слово», с. 153.
в) Змініть особи виділених дієслів з 2-ої особи однини на 1-шу особу множини.
г) Виписування дієслів за зразком.
— Позначте закінчення дієслів, поясніть їх правопис.
Завдання 6
1.) Спишіть, вставляючи потрібну літеру.
Подума..мо, що ма..мо зробити, а тоді знов
поїд..мо.
— визначити особу і число дієслів.
2) Списати
ріж..мо , ход..мо, бач..мо , погрі..мо, збереж..мо, сто..мо, запрос..мо, друж..мо, пахн..мо , сп..мо, йд..мо , люб..мо.
Завдання:
1) Усно вправа 299,
2) Вивчити правило с.153
3) Письмово в зошиті вправа 300, 301, завдання 6
3) Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=Um9_iTbhGaU4) Трудове навчання
Виготовлення великоднього сувеніру.
https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ
Коментарі
Дописати коментар