П'ятниця ( 08.05.2020р)
1) Українська мова
Урок розвитку мовлення "Написання есе на тему "Як зберегти ліс"
Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного питання щодо конкретного явища чи предмета.
Урок розвитку мовлення "Написання есе на тему "Як зберегти ліс"
Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного питання щодо конкретного явища чи предмета.
Створюючи есе учень/учениця:
- висловлює свою власну думку;
- показує своє ставлення до того, про що говорить;
- не потрібно дотримуватись якоїсь обов’язкової форми (вступу, основної частини, висновку);
- не слід усебічно описувати предмет чи подію;
- можна лише частково, як у розмові, торкатися якихось питань;
- можна висловлювати спірні міркування;
- мова повинна бути виразною, можна використовувати образні слова, порівняння тощо;
- есе – це текст, у нього має бути початок і кінець (завершення).
Алгоритм написання есе
Він може виглядати наступним чином:
1) постановка проблеми (знайомство з проблемою, закладеної у пропонованій для написання есе темі);
2) обдумування проблеми (визначення змісту: ідеї, приклади, що їх ілюструють);
3) планування есе (визначення структури);
4) написання есе;
5) перевірка та редагування роботи;
Письмово виконати роботу в зошиті.
2) Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач.
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
Переглянути відеоматеріал
УСНО виконати 1029, 1030, (1031 - паралельно з відео)
Письмово виконати 1028, 1032, 1035.
3) Літературне читання
Тема: Олександр Єфімов "Тут усе є ...", Емілія Саталкіна "Кожний знає своє діло"
ВІДЕОМАТЕРІАЛ
Переглянути відеоматеріал
Прочитати та переказувати с. 177 - 178
Коментарі
Дописати коментар