2) Математика 
Тема " Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа"
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення 
Щоб обчислити вираз 3200 ∙ 20. числа подамо у вигляді двох добутків, у кожному з яких один із множників — розрядне число (3200 = 32 ∙ 100; 20 = 2 ∙ 10).
Використаємо переставний і сполучний закони дії множення:
(32 ∙ 2) ∙ (100 ∙ 10) = 64 ∙ 1000 = 64000.
2. Первинне закріплення (за вправою № 815).
3. Виконання завдання № 816.
Наприклад : 13 ∙ 50 = 13  ∙ ( 5 ∙ 10) = (13  ∙ 5)  ∙ 10 = 65  ∙ 10 = 650
б) Вирази на дві дії 
160 ∙ 40 + 1000 = 6400 + 1000 = 7400;
500 ∙ 400 - 100000 = 200 000 - 100 000 = 100 000.

ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
а) Задача № 817.
Було - 720 кг
1 д. - 2/9      
                        ? - продали
2 д. - 3/5 

б) Задача № 818.

в) Задача № 820.

План
1) Скільки всього ящиків помідорів зібрала господарка?
2) Скільки кілограмів помідорів в одному ящику?
2. Обчислення значень виразів.
а) Виконання завдання № 819.

б) Виконання дій з іменованими числами.
10 ц 8 кг - 1 ц 05 кг : 3 = 1008 кг - 35 кг = 973 кг = 9 ц 73 кг;
(3 т - 8 ц) ∙ 2 = (30 ц - 8 ц) ∙ 2 = 22 ц ∙ 2 = 44 ц.

Виконати :
№ 816,817, 818, 819

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вівторок (07.04.2020р)

Вівторок (26.05.2020р)

Четвер (21.05.2020р)