Понеділок (23.03.2020 р)
1) Фізична культура.
Виконуємо вправи з відео.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
2) Математика
Тема : "Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа."
Виконуємо вправи з відео.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
2) Математика
Тема : "Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа."
I. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя.
Використовуючи переставний і сполучний закони множення, знаходять добуток чисел виду 32 ∙ 200 усно. Для цього кругле число 200 подаємо у вигляді добутку одноцифрового числа 2 і розрядного числа 100.
32 ∙ (2 ∙ 100).
Використаємо сполучний закон множення:
(32 ∙2) ∙ 100.
Отримаємо 64 ∙ 100 = 6400.
Під час письмового множення 32 на 200 кругле число підписують під першим множником так, щоб цифра, відмінна від нуля була підписана під останньою цифрою першого множника.
2. Первинне закріплення вивченого.
а) Усне виконання вправи № 823, 824
б) Виконання завдання № 825.
Наприклад
28
60
1680
III. Розвиток математичних знань.
1. Розв'язування рівнянь (№ 826).
Перед виконанням завдання повторюють правила знаходження невідомого діленого, зменшуваного, доданка.
Щоб знайти ділене, треба частку помножити на дільник.
Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
2. Робота над задачею.
а) Задача № 827.
Під час аналізу дані задачі заносять в таблицю.

Виконати завдання:
1) Переглянути матеріал до уроку
2) Виконати письмово 825, 826, 827, 829, 830
3) Літературне читання
Тема : "Вступ до розділу "Літературні казки зарубіжних письменників". Олександр Пушкін "Казка про царя Салтана..." (уривки)
Гра „Здогадайся: хто це?”
— Відгадайте, про кого йдеться.
• Донечка, хазяєчка, вертуха, внучка, помічниця, рукодільниця — ...
• Сильний, злий, зубатий, сірий, хижий — ...
• Ходить, жує, бекає — ...
• Літає, плаває, клює, ґелґоче—...
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
1. Вступна бесіда
— Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.
— Прочитайте його назву.
— Які твори будемо вивчати в цьому розділі?
— Які твори письменників ми вже вивчали?
2. Гра „Продовж речення”
• Вивчаючи твори цього розділу, я навчуся...
• Я дізнаюся...
СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Гра „Бджілки”
Самостійне напівголосне читання учнями вірша Ліни Костенко „Затишно дітям в пазусі казок...”
— Яких казкових героїв згадує поетеса у своєму вірші?
— Які з цих казок ви читали?
— Які хочете прочитати?
2. Конкурс знавців казок зарубіжних письменників
• Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
• Якось у школу із книжкою
Прямував дерев’яний хлопчисько,
І потрапив якось сам
В полотняний балаган.
Як називається ця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
Його дівчинка Мальвіна
Називала...
• Допоможе завжди вам,
І птахам, і дітлахам.
Він під деревом сидить,
Добрий лікар...
• Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
• Він веселий й незлобливий,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П’ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо,..
• Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дістався —
Скажем дружно: „Здрастуй,...
• Народилась я в горошині,
В шкаралупі я жила,
Але якось раз мене
З вікна Жаба понесла.
В старої миші я була,
І з кротом зустрічалась я.
І ластівочка мене на крилах
До тюльпану принесла.
4. Гра „Рибки”
Самостійне мовчазне читання учнями статті „Олександр Пушкін”
Відематеріал.
— Де народився видатний російський поет? У якій сім’ї?
— До кого він ставився з особливою любов’ю?
— Які віршовані казки створив О. С. Пушкін?
— Які з них ви читали?
— Які хочете прочитати?
— Сьогодні ми прочитаємо уривки з „Казки про царя Салтана...” у перекладі Наталі Забіли.
5. Опрацювання першої частини „Казки про царя Салтана...” О. С. Пушкіна
1) Виразне читання першої частини .
— Чи подобається вам казка?
— Назвіть персонажів казки.
2) Словникова робота.
Читання тлумачень слів аршин, сваха, обмова у підручнику (с. 138).
3) Читання першої частини учнями „ланцюжком”.
4) Аналіз змісту першої частини з елементами вибіркового читання.
— Що робили сестри під вікном?
— Про що мріяла кожна з них?
— Хто слухав сестер?
— Що вирішив цар?
— Куди поїхав цар після весілля?
— Який наказ він залишив молодій цариці?
— Хто народився у цариці?
— Що зробила молода мама?
— Чому сестри і сваха захотіли погубити царицю?
— Що вони зробили?
— Який лист написали цареві?
— Як цар відреагував на лист?
7. Опрацювання другої частини „Казки про царя Салтана...” О. С. Пушкіна
1) Словникова робота.
Читання тлумачень слів зорить і дозор у підручнику (с. 139-140).
2) Гра „Рибки”.
Самостійне мовчазне читання казки учнями
— Які нові персонажі з’явилися в казці?
— Хто такий Гвідон?
— Що ви можете сказати про княгиню?
— Хто такий Чорномор?
3) Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.
— Як удалося врятуватися цариці з немовлям?
— Хто дав князеві ім’я Гвідон?
— Як цар Салтан оголосив про своє рішення їхати до Гвідона в гості?
— Які слова свідчать про те, що Гвідон з нетерпінням чекав на гостей?
— Кого він побачив на палубі?
— З якими почестями зустрічав царя Салтана?
— Яке диво побачили гості біля городської брами?
— Що вразило їх на широкому дворі?
— Як цар зустрів царицю?
— Що робили ткачиха й повариха?
— Чому цар помилував їх?
— Прочитайте кінцівку казки.
8. Робота за ілюстраціями
— Розгляньте ілюстрації до цієї казки.
— Кого художники зобразили на ілюстраціях? Які кольори вони використали?
— Який настрій вони створюють? Як передають характер персонажів казки?
— Яким рядкам казки відповідають ілюстрації?
— Які малюнки створили б ви за сюжетом казки?
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Який твір ми вивчали?
— Хто його автор?
— Чого вчить нас казка?
Завдання :
1.Виразно читати уривки з казки (с.135 - 142)
2. Виконати тести (письмово)
Коментарі
Дописати коментар